Jump to content

MooseX

Members
  • Content Count

    355
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

83 First Tame

About MooseX

  • Rank
    Cloth Armor

Personal Information

  • ARK Platforms Owned
    PS4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok, Got my PS5 loaded up, took me a while to redownload ark, but yea it worth it. Smooth gameplay, loading time way faster. Now if we can get WC to release the update, then I'll be in Matrix heaven lol. Also wish that WC would take advantage of the new PS5 Controller, man it feels totally different with it features enable. Its a game changer Cheers, Moose
  2. Hi, I'm still waiting for my ps5, tomorrow if all goes well with delivery. Any new console players wishes to express their thoughts? Xbox X, Ps5 users alike... Game play, loading time, graphics, fps, also curious for Single Player via the PS5 SSD. Please share, Thanks
  3. Just look awesome, pls bring the PS5 patch as soon as possible Merci, thanks, Regards, Moose
  4. Yep, incoming this Saturday Question, I saw the WC compare video on the latest xbox. Will there be a patch for PS5 users? If so, when? Thanks
  5. What do you expect from WC, its broken, same type of deployment aka broken...
  6. Yep so far, no mound, no scarecrow and no autumn colors leaves... I just reset one of my server, tried a few maps, Valguero, Island, Ragnarok... Either a failed attempt of a proper launch or they trimmed it down to point of not worth it... BTW I'm on console, PS4, so we have no mod's, so that extra "oumf" in eye candy like the autumn leaves, is something I always look forward too.
  7. Hi, Is it me? Or is this event lacking stuff we had last year, like the autumn leaf settings, the mounds, scarecrow stuff...
  8. I would agree that Ark Survivor Evolved has excellent elements to make an awesome movie I would buy it...
  9. As long as there is an option to OPT OUT, because I don't want to deal with PC Cheaters, just look at what's happening with COD right now. https://www.pcgamer.com/call-of-duty-cheaters-on-pc-are-pushing-console-players-away-from-crossplay/
  10. One quick trick to prevent this is doing a "saveworld" in the admin command prompt before exiting.
  11. Hi, The Nitrado setting of preventing of building in caves for PVE is broken. All users are able, although the setting has been disable. I wish this feature would be fixed. Because I don't want users to build in caves, especially on Valguero where rich resources reside. Thanks
  12. Hi, I wish, pls with sugar on top. A PS4 Share Factory Theme, for our video editing. Thanks in advance. Regards, Moose
  13. Instead of complaining to WC, maybe have a look at your hardware, is it overclocked? Many mods? etc... Many have no issues per say, true some bugs still remains, but... BTW the game runs great on my PS4 Pro
×
×
  • Create New...