Jump to content

pvp XBOX/PC [EU]Chaos of the Phoenix


ChaosPhoenixNL

Recommended Posts

 

[EU]Chaos of the Phoenix

Hello Survivers!!

Chaos of the Phoenix Is welcoming mature players, both Beginners, and Veterans. Our mission is to facilitate a "Long Lasting", and "Easy Going" gaming community.

The server cluster is PvP, and open to the public. All mods and settings are player suggested, but we don't stray far from the official feel.
That means moderate rate boosts

We have custom drops 

Stack mod

Custom dino spawns 

25x gather

50xtaming 

50X hatch

25X mature

Always 100% Imprint

Starter kit @ white drop

Costum loot create drops

Valguero map

There also server events where you can get great Loot! who doesnt love loot!

Discord: https://discord.gg/CdUTUdj

Hope to see you soon survivers!

P.S also looking for som1 who good with discord :Melee_Damage:

 

Link to comment
Share on other sites

Hee man, ik zie dat je Nederlands bent dus ik wilde je even wat vragen.

Je hebt je eigen server zie ik en ik heb die van mij nu net gehuurd via Nitrado.
Een jaar geleden heb ik dat ook gedaan en in het begin een paar dagen gekloot omdat mijn server niet in de lijst kwam.
En ineens naar een paar dagen kwam hij tevoorschijn en daarna geen problemen meer mee gehad.
Maar nu heb ik dus weer een server gekocht voor een maand, maar ik ben de hele avond al mee bezig om hem in de lijst te krijgen.
Ik kan hem niet vinden op Ark. Ik heb alles gedaan wat je moet doen geloof ik.
Ik heb hem helemaal ingesteld, zoals ik hem wil hebben. (niks geks, maar gewoon kleine boost enzo)
Al een paar keer herstart en een paar keer gestopt en gestart.
Weet jij misschien waar dat aan kan liggen?
Ik kan nergens vinden waar ik Nitrado kan bereiken. Alleen via een telefoon nummer naar Duitsland of Engeland. 
Maar ik kan niet mailen ofzo. Dus ik zit hier een beetje vast. Ik hoop dat je misschien een tip voor mij hebt man.
Sorry dat ik je hiermee lastig val, maar je zou me enorm helpen als je iets weet!

Alvast bedankt!

Groeten, Martijn

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...