Jump to content

Community Crunch 417: LiveOps Update, Modded Server Transfers, and More!

Recommended Posts

On 7/5/2024 at 9:58 PM, Ferchi said:

The event is performing poorly and has a strange noise, like a metallic sound, bells, coins. What is that?

Is that a video of A.S.A.? It looks like A.S.E. to me. 😛

Also, I'm not completely sure, but those metallic clinking sounds are somewhat common in video games during extreme lag. Video game sound gets lagged to and can glitch out and sound weird. 

21 hours ago, Teachlongbeard said:

I also have been unable to play since the last update.  I am on XBox S and can't get the game to load.  I have been playing for many years and am becoming  very irritated with this whole thing.  ASA is an experiment that I am just about to walk away from.  Not looking to start and argument just becoming frustrated that I can't load my game.  I wish instead of giving us the Power Rangers they would simply fix the game. 

This is how I felt during an Extra Life event shortly after Ragnarok released on A.S.E. during 2017. I walked away from Ark multiplayer servers and haven't walked back. 

On 7/6/2024 at 10:27 AM, ThinkTwice said:

Hey WC, where are the colors?

Im looking for a actual black wyvern since the event startetd and have not seen any ... not one region

wyvern spawn is much to low in event times, sometimes you fly half an hour trough the scar and not see one wyvern.

And pls make the event color spawn higher for all ceatures its a pain to get colors together...

79 isn’t a colour in the event so you’re wasting your time

Posted (edited)

Siendo honestos y sabiendo el potencial que tiene Ark.

Me siento muy defraudado con el estudio wildcard y no porque estén deprisa y corriendo dándoles remasted del juego lo antes posible a esa comunidad tóxica que no entiende del desarrollo que existe por detrás.

En lo que me siento defraudado es que en el remasted y lo que deberían de ser mejoras gratuitas en algunos aspectos del juego no lo están cobrando como el carro de dinosaurios de bobs que tenía que venir gratuito acorde a lo que es un remasted. El tren y las skins es normal, pero si analizamos calidad vs contenido en los dlc premium siento decir que son un reverenda chapuza un desproposito como el Santiago Bernabeu que pagaron los aficionadas del madrid. No me pareció muy elegante darles un trabajo pobre en contenidos a ese precio como paso con bobs, criaturas fantásticas y lo nuevo de los Power Rangers. Me parece que el dicho de "El ganado no sabe que traga bazofia" no es lo que debería aplicar actualmente Ark ascended para mantener a su comunidad. El ranking de jugadores conectados y con mods en ASE vs ASA Deja claro y validó mi argumento.

Es una crítica constructiva, por lo general estoy muy contento con el juego independientemente de algunos bugs y texturas que necesitan más variedad o skins nuevos.😜

Edited by DAXMAX