Jump to content

pve n/a Severs


MIr4aii

Recommended Posts

n/a Severs

eu sou brasileiro, estou jogando o ark da epic que estava gratis recentemente, joguei algumas varias horas em , mundos solo para conhecer o jogo, e resolvi ir para algum servidor jogarcom pessoas, porem, me deparei com um problema, nao existe nenhum servidor brasileiro na minha lista de servidores, eu procurei por nome, por mapa, por dedicados, nao dedicados, nao oficiais e oficiais, e nao adianta, nao aparece nenhum servidor brasileiro, tentei jogar com um amigo meu, mas nao deu, pois ele joga pela steam, e quando tentamos encontrar algum servidor com cross-play para jogar, os servidores brasileiros nao apareciam para mim, e os servidores americanos nao apareciam para ele, como faço para arrumar isso?como faço para ver servidores brasileiros na minha lista de servidores

 

 

 

 

 

 

i'm brazilian, i'm playing the epic ark that was free recently, i played a few hours in solo worlds to know the game, and i decided to go to some server to play with people, however, i came across a problem, there is no brazilian server on my list of servers, I searched by name, by map, by dedicated, not dedicated, not official and official, and it’s no use, no Brazilian server appears, I tried to play with a friend of mine, but it didn’t work because he plays for steam, and when we try to find a server with cross-play to, the Brazilian servers did not appear to me, and the American servers did not appear to him, how do I fix this? how do I see Brazilian servers in my sever list?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...