Jump to content

clusters Primitive Server


Olimpos

Recommended Posts

Primitive Server

I was left the Ark for real life works. And when I came back to game I saw all primitive servers were delete. I can play just in primitive servers and all primitive servers were delete. Just I want a offical ragnarok primitive server please. İf you say me why you dont join primitive plus because 20 minutes going for join the server. I hope you consider my request. good works


 
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, MurathanD said:

like old gold days. everyone left primitive servers because of chinnes not because of anybody dont like primitive servers. and all primitive servers delete because of chinnes. if they get back primitives chinnes will come back again and raid everyone again

Yes I agree you too but Ark Devs want to close all primitive servers and they did it this year. They probably so happy to close Best servers. Whatever Ark is Dead I m Just looking maybe Ark updaters make A mistake and open old servers.

 

Link to comment
Share on other sites

Je rejoins les autres joueurs qui attendent des réponses sur la disparitions des serveur primitifs +

J'ai acheté ce jeu pour jouer a un mode s'approchant le plus du primitif parce ce voir ces mode genesis, Tek et le reste qui est du n'importe quoi enfin bref chacun fait ce qu’il veut...

Ce matin je désinstalle réinstalle le jeux en pensent que cela vient des fichiers mais non, je sais pas si cela viens a cause de votre nouveau mod conquest mais ne toucher pas au primitif c'est un mod unique, pourquoi ne pas remplacer des mods similaires ?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...